dag 7 - Isle de Groix tot Châtelaillon-Plage - Reisverslag uit Châtelaillon-Plage, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu dag 7 - Isle de Groix tot Châtelaillon-Plage - Reisverslag uit Châtelaillon-Plage, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

dag 7 - Isle de Groix tot Châtelaillon-Plage

Blijf op de hoogte en volg Chantal

22 September 2018 | Frankrijk, Châtelaillon-Plage

Het bezoek aan Isle de Groix was niet een van mijn beste ideeën ooit. De storm die Nederland vanmorgen heeft aangedaan was hier vannacht en in een tentje op een eiland aan de kust is dan niet de allerbeste plaats om te zijn. Uiteindelijk met best wat moeite de tent staande weten te houden en erg weinig geslapen.

Het is wel erg mooi hier! Helaas heb ik veel niet kunnen bekijken, te weinig tijd en de motor is hier niet een bijzonder handig vervoermiddel. Helaas kon ik ‘m ook niet aan vasteland laten staan. Een keer onderuit gegleden op een grindpad, ik moest uitwijken. Natuurlijk is de auto waar ik voor moest uitwijken omdat hij veel te ruim de bocht uit kwam scheuren niet gestopt om te helpen, maar gelukkig red ik het zelf. Bagage eraf, motor op zijn wielen, bagage erop en weer door! Niets aan de hand verder, wel even wat frustratie over de keuze die ik gemaakt heb om Isle de Groix te bezoeken. Misschien kom ik nog eens terug om een paar dagen te wandelen of fietsen hier, het is wel echt een prachtig stukje wereld :)

Pas om 14h30 weer vaste land onder de voeten en wielen, de wind is wat gaan liggen en de zon is regelmatig aanwezig. Ik laat mijn frustraties dus maar op het eiland en ga weer genieten van de rest van de reis. Even een stukje snelweg knallen om wat kilometers te maken. Vreselijk saai dat snelweg rijden en zo veel verkeer had ik al dagen niet meer gezien! Snel maar weer de binnenwegen op.

Uiteindelijk geland op camping au Port Punay, een heerlijke camping in een erg fijne plaats! Heel erg netjes en vriendelijk, zeker een om in de onthouder te zetten :)

Ook nog het dorp in geweest om iets te eten, de avond werd daarmee wel veel later dan ik gewend ben. Toch nog even een route gebouwd en lekker slapen, de dag was lang genoeg zo!

  • 22 September 2018 - 17:40

    Edwin :

    Jammer van de storm en die ..... auto. Verder veel plezier met de rit. Vanaf nu moet het beter gaan. Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2018
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4111

Voorgaande reizen:

15 September 2018 - 30 September 2018

Motorvakantie najaar 2018 :)

Landen bezocht: