dag 14 & 15 - Nancy tot Preischeid - Reisverslag uit Preischeid, Duitsland van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu dag 14 & 15 - Nancy tot Preischeid - Reisverslag uit Preischeid, Duitsland van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

dag 14 & 15 - Nancy tot Preischeid

Blijf op de hoogte en volg Chantal

29 September 2018 | Duitsland, Preischeid

Gisteren vanuit Nancy binnendoor richting Preischeid gereden. Binnendoor nam de navigatie deze keer weer erg letterlijk, waardoor ik veel tijd kwijt was om door Metz heen te komen. Eenmaal eruit heerlijk gereden. Bij de lunch in de buurt van Luxemburg stad kwam ik erachter dat de groep waar ik naar onderweg was op 20 minuten afstand ook zat te lunchen. Dus daarheen gereden en met de groep een mooie route naar het hotel gereden. Erg fijn rijdagje! Ook 's avonds gezellig druk met zoveel mensen ineens.

Vanmorgen was het erg koud, de vorst zat op de motoren! Dit resulteerde erin dat de motor niet wilde starten... gelukkig had een van de groep startkabels mee en kon ik toch de mooie route meerijden. In ieder geval het eerste uurtje, daarna stopte de motor ermee terwijl hij stationair stond te draaien voor een spoorwegovergang! De accu had dus na de opstart niet meer bijgeladen. Na een nieuwe accu te hebben gevonden de motor teruggereden naar het hotel en verder nog wel een mooie dag gehad bij verschillende mensen achterop de motor. Ook wel weer eens leuk. De omgeving is hier erg mooi en de kleuren zijn fantastisch!

Vanavond was BBQ-avond, maar door de kou zijn we toch. binnen gebleven, wel erg gezellig en er zijn nog wat mensen aangehaakt voor de avond. De accu eruit gehaald en aan de lader gehangen, morgen naar huis rijden zit er helaas niet in :(.