dag 16 - Preischeid tot Alkmaar - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu dag 16 - Preischeid tot Alkmaar - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

dag 16 - Preischeid tot Alkmaar

Blijf op de hoogte en volg Chantal

30 September 2018 | Nederland, Alkmaar

Vandaag mocht de motor op de trailer en ik in de auto mee naar Alkmaar met Floris, die een motor had gehuurd en zo vriendelijk was om mij en mijn motor naar huis te brengen :)

Vanuit Preischeid nog met een andere auto samen gereden naar een lunchplek waar we afscheid hebben genomen van de groep. Doorgereden naar Cuijk om de huurmotor terug te brengen en uiteindelijk rond 20h in Alkmaar, mijn motor in de garage, even wat eten en toen moest Floris nog een uur naar huis! Ik was wel heel blij dat ik niet nog zoals we eigenlijk hadden afgesproken nog een uur naar huis moest rijden op een motor waarvan je weet dat die eigenlijk niet goed is.

Morgen de motor maar naar de garage brengen om te kijken wat er mis mee is.

Al met al ben ik blij dat ik thuis ben, maar ook dat ik deze reis gemaakt heb. Ik heb er ongeveer 3900km zeer diverse rij-ervaring bij :)

• 01 Oktober 2018 - 14:50

Monique:

Fijn dat je weer heelhuids thuis bent en dat je op wat haperingen na toch hebt genoten van je vakantie. :)