dag 8 - Châtelaillon-Plage tot Grézet-Cavagnan - Reisverslag uit Grézet-Cavagnan, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu dag 8 - Châtelaillon-Plage tot Grézet-Cavagnan - Reisverslag uit Grézet-Cavagnan, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

dag 8 - Châtelaillon-Plage tot Grézet-Cavagnan

Blijf op de hoogte en volg Chantal

23 September 2018 | Frankrijk, Grézet-Cavagnan

Vandaag heerlijk binnendoor gereden naar zeer aangename temperaturen :)

De rit was erg mooi door de streken rond Cognac en Bordeaux, over de Dordogne. Ik heb enorm veel roofvogels gezien onderweg en moest een keer in de ankers voor een overstekend hert. Bijna geen verkeer onderweg, gewoon lekker rijden en genieten van natuur en omgeving.

Ik ben geland bij een kennis in de buurt van Bordeaux, vandaag relaxdag, wel een rondje rijden maar weer even zonder doel en bagage. Het is erg fijn om even mensen te zien die ik ken en Nederlands te kunnen praten. Ook slapen in een bed is toch wel erg fijn na een week in de tent :).

Ik blijf nog een nachtje hier en ga even goed overdenken wat ik wel en niet wil met deze reis. Ik vind het erg leuk om hier te rijden en het is heel mooi, ik merk wel dat ik het idee om nog 2,5 week van huis te zijn best onprettig vind. Ik ben gewoon niet zo’n wereldreiziger geloof ik.

Vandaag in ieder geval genieten van de zon, de mensen, de beesten hier in huis en de omgeving :)

  • 23 September 2018 - 07:05

    Edwin :

    Als ik jou was bleef ik lekker in de zon hier is het snert weer. En je huis is nog bezet dus nog een reden om daar te genieten.

  • 23 September 2018 - 07:19

    Hans:

    Doe wat goed voelt, maar blijf nog wel ff genieten van deze unieke reis.

  • 23 September 2018 - 08:25

    Monique:

    Fijn dat je zonnig weer hebt. Hier ziet het grauw en grijs en het miezerd maar door.
    Geniet er maar van. Je beestjes worden goed verzorgd, alles gaat goed hier, maar je moet je ook prettig voelen.
    Fijne dag en een Dikke knuffel. Love You

  • 23 September 2018 - 20:51

    Harry P.:

    Volgens mij mis je gewoon je aardige collega's van de afdeling Derivaten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2018
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4112

Voorgaande reizen:

15 September 2018 - 30 September 2018

Motorvakantie najaar 2018 :)

Landen bezocht: