dag 6 - Genêts tot Isle de Groix - Reisverslag uit Groix, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu dag 6 - Genêts tot Isle de Groix - Reisverslag uit Groix, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

dag 6 - Genêts tot Isle de Groix

Blijf op de hoogte en volg Chantal

20 September 2018 | Frankrijk, Groix

Vandaag over bijzondere binnenwegen en door mooie dorpen naar Lorient gereden. Hier heb ik de basis bezocht voor onderzeeërs, gaaf om te zien, helaas was er geen tour meer beschikbaar en mocht ik veel niet alleen bekijken. Wie weet nog eens bezoeken dus!

Vanuit Lorient met de veerboot overgestoken naar Isle de Groix, een eiland met een nogal divers landschap wat ik morgenochtend verder hoop te gaan bekijken. Vanavond vooral de tent opgezet en nu hopen dat hij blijft staan. Er staat hier heel erg veel wind en volgens mij kwam er ook nog regen vannacht! Misschien niet helemaal een optimale keuze geweest om hierheen te gaan, maar ik wilde het graag zien, dus vooruit dan maar :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2018
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4117

Voorgaande reizen:

15 September 2018 - 30 September 2018

Motorvakantie najaar 2018 :)

Landen bezocht: