Dag 3 - Ambleteuse tot Villequier - Reisverslag uit Villequier, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Ambleteuse tot Villequier - Reisverslag uit Villequier, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Ambleteuse tot Villequier

Blijf op de hoogte en volg Chantal

17 September 2018 | Frankrijk, Villequier

Vandaag heerlijk gereden! Een mooie afwisseling tussen 80km wegen, kleine bochtige paadjes en een klein stukje snelweg. Ik zat echt lekker vandaag :)

Onderweg nog een mooie abdij tegengekomen die tegenwoordig dienst deed als weeshuis, daar ook geluncht en uiteindelijk neergestreken aan de Seine.

Het opbouwen en afbreken gaat al iets efficiënter en alle bagage begint een eigen plekje te krijgen, fijn!

Straks weer bijtijds te kooi voor morgen weer een lange rit, misschien dat ik morgen maar eens voor twee nachtjes kamp opmaak, even wat wassen en wat rust in de tent.

Het is wel erg mooi en lekker warm hier :)

• 17 September 2018 - 18:20

Hans:

Ik zal je volgen. Veel plezier!