Dag 2 - Vrouwenpolder naar Ambleteuse - Reisverslag uit Ambleteuse, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Vrouwenpolder naar Ambleteuse - Reisverslag uit Ambleteuse, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Vrouwenpolder naar Ambleteuse

Blijf op de hoogte en volg Chantal

16 September 2018 | Frankrijk, Ambleteuse

Vandaag neergestreken in Ambleteuse, een klein dorpje aan de noordkust van Frankrijk. Een deel van de ‘Les Deux Caps’ route gereden (van Calais naar Boulogne, maar dus gestopt bij Ambleteuse).

Vanmorgen na een best goede nachtrust bijtijds wakker geworden, ontbijten en inpakken ging vlot en ik was al voor 10 uur weer op pad. De Westerscheldetunnel was erg saai, de rest van de rit gelukkig niet.

Begin van de middag een rondje gewandeld in Brugge met mijn Brugse vriendinnetje Martine en haar vriend. Gezellig!

Later nog even een stressmomentje omdat ik even dacht mijn portemonnee te zijn verloren, maar gelukkig had ik die gewoon weggestopt in een niet zo erg logisch vakje...

De tent staat weer, ik heb fijn gereden en kom al veel mooie dingen tegen. Naast rijden wandel ik ook graag wat stukken. Pas net van huis zit m’n kop nog vol en emoties vliegen alle kanten op, misschien stabiliseert zich dat iets naarmate de reis vordert.

Vanavond in ieder geval weer nieuwe plannen maken voor de dag van morgen en lekker slapen dicht bij zee, voelt toch een klein beetje als thuis :)

O ja internet is een beetje erg traag hier en deze website werkt nogal *piep* met foto’s, dus het wil even niet lukken om alles goed bij elkaar te krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2018
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4113

Voorgaande reizen:

15 September 2018 - 30 September 2018

Motorvakantie najaar 2018 :)

Landen bezocht: