Dag 4 - Villequier tot Genêts - Reisverslag uit Genêts, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Villequier tot Genêts - Reisverslag uit Genêts, Frankrijk van Chantal Thijssen - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Villequier tot Genêts

Blijf op de hoogte en volg Chantal

18 September 2018 | Frankrijk, Genêts

Vandaag veel gereden en lekker tempo ook!

Langzaam beginnen sommige onzekerheden wat te vervagen en zo leer ik iedere dag weer van alles bij. Vandaag helemaal geen snelweg gezien en een afwisseling tussen 80-wegen en echte bochtige binnenwegen, daar ligt voor mij vooral de uitdaging om zekerheid te krijgen en ervaring op te doen, maar als ik dat de hele dag doe is dat te vermoeiend. Tot dusver sluiten de routes die ik maak goed aan bij de dagen :)

Veel gezien en weinig foto’s gemaakt, veel roofvogels en mooie vergezichten, mooie dorpjes en stugge mensen.

Nu neergestreken in Genêts, tegenover Le Mont Saint Michel, morgen wandelen daarheen en een dagje bijna niet rijden. Even twee nachten op dezelfde camping staan geeft ook wel rust, vandaag even een stukje gezwommen, heerlijk!

• 19 September 2018 - 10:51

Marieke :

Het klinkt alsof je geniet, dat doet Benji in ieder geval ook. Hij voelt zich helemaal thuis en de kat met hem gelukkig ook! Ik wens je nog een mooie verdere vakantie! Gr Marieke